DC radio station took $4.4 million from Chinese Communist Party to broadcast propaganda

The radio station WCRW-AM aired content from China Global Television Network and several talk shows that portray China in a positive light as part of a deal its parent company, Potomac Media Group, struck with the CCP. In filings with the Justice Department submitted last Thursday, the Virginia-based Potomac Media Group disclosed its contract with the Communist Party’s International Communication Planning Bureau.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s